Fredaag :D

Heej! Har inte hunnit skriva så nått nu men ska försöka att skriva lite mer ;) 

Men i alla fall så har vi börjat skolan nu -.- Det är jobbigt som vanligt med att gå upp på morgonen, alla läxor och typ nästan alla lektioner ( finns typ några roliga lektioner ;P )
Hade 7-up igår (tror jag det var) och det var väll okej, jobbigt att typ sitta ner hela tiden ;) men annars gick det väll bra:)

Idag hade vi engelska... sen hade vi basgrupp och hemkunskap... -.-  och sist så hade vi idrott och bild.
Inte så jobbig dag men men:)

Tycker att jag vart jätte duktig som skrivit idag (a) ;P så hejdå! ( så länge ;) )



Jag...


Och jag igen (emma har typ klädd ut mig, kommer mer om det nån annan dag xD)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0