Julgodis ;D

Go kväll, typ,!:P Just nu är jag väldigt trött orkar nog inte skriva så mkt -.-
Men aa,
i skolan idag så kollade vi på film på matten och NO:n , det var Madagaskar 2 som vi kollade på :D

Sen har vi redovisat våra religoner som vi har jobbat med i 2 veckor elr nått ;P gick faktiskt ganska bra (Y) ;)

Men sen hade vi spanska
också, då jobbade vi lite med julen medans några gjorde prov.(:

Usch skulle vilja bo i skänninge just nu,
bussen som åker till väderstad genom bjälbo ''vippade'' elr den åkte typ av vägen :/ Tur att jag inte åker med den men nästa gång kanske det händer den bussen jag åker med.. :/

Ah men nu till lite roligare grejer ;D För några minuter sen så gjorde jag och emma julgodis :D Dom blev jätte goda :D så nu är det bara att vänta på att julen kommer :D elr okej vi måste gå i skolan tills på onsdag först, och imorrn så ska vi åka skridskor (!) som jag inte kan åka -.-' Men få väll försöka att åtminstonde hålla mig på fötterna-.-

Mm ska typ gå ner och äta snart så hejdå! :D




Vårt religon arbete, bilden blev upp och ner för jag orkar inte vända på den -.- Men det som är inringat på det stor papret är vårt relgion namn xd Hyppolanostany... kan det inte xD


Kommentarer
Postat av: bella ♥

hyppolanostanynamerasurasischlimanempisclidanismaneya



tror jag skrev rätt ^^



ser lite ut som katten gått över tangentbordet xd

2010-12-22 @ 20:31:53
URL: http://blahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0