shaa

Haha, så dålig ä är xD gjorde ett inlägg igår men glömde att publicera det xD men har gjort det nu iaf ;D

Aao, skolan idag var väll ganska chill ;D

Först hade vi idrott,
spelade först dottboll (stavning?) och sen gjorde vi en rugby/hinderbanna/brännboll grej :/ det var att man skulle sparka i väg en rugbyboll och sen köra en hinderbanna och sen kunde man bli bränd , jag vet att jag är jätte duktig på att förklara(y' men iaf det gick jätt bra för mig xD

Sen hade vi SO och då pratade vi om islam ;)

När vi hade spanska så hade vi prov! Gick säkert jätte dåligt för mig -.- Men iaf så fick vi sluta lite tidigare :D

Och sist så hade vi matte
, fick reda på det ''oförberädda'' provet, jag fick 29 , max var 34 och MVG var 30 -.-
MEN
 eftersom vi typ bara fick en halvtimme på oss och jag inte han klart med dom två sista frågorna så fick vi göra klart dom vi inte han med, så jag kanske får MVG trots allt xD

Men sen åkte jag hem, chillade lite och sen var det bara att gå upp till stallet i kylan -.-


Eyes ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0