shooo ;)

Aop JULLOV nu då ;D, och snart julafton :D

Sista dagen i skolan va chill :D typ städade lite och kollade på film :D

Kmr inte ihåg om jag blogga igår xD... tror nog inte jag gjorde det xD Men iaf så var vi i kyrkan och kollade på när kören uppträde ;D Sen hade vi en paketlek o sen åkte vi skridskor... :/ Gick inte så bra för mig men åkte inte så länge ;) 

Sen när vi kom tillbaka till skolan så städade några ur sina skåp medans några andra gick/åkte hem -.-' Fick vänta på bussen i typ en timme men jag, meja, agnes, emma, emilia s, emil, zeb och johan fick gå in i klassrummet och kolla på film xD haha det va iaf lite roligare än att sitta och vänta på bussen xD


Men har typ inget mer att skriva så hejdå :D


Blir ingen bild idag för det går inte att ladda upp -.-'

Kommentarer
Postat av: bella ♥

hahhahaha xd Matilda. Paket leken var på onsdagen :p



resten var på tisdagen. Vilken dag skulle du skriva om? :p

2010-12-23 @ 16:26:56
URL: http://blahs.blogg.se/
Postat av: bella

okej... den kanske var på tisdagen dårå (A).

2010-12-28 @ 21:16:36
URL: http://blahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0