Snööö och kaaalt!

Aaah det snöar igen.. om det inte skulla va så kalt så skulle det gå bra men inte när det är typ -20 -.-
Aao har iaf vart i skolan idag -.- Bella var inte där :( men jag och Emilia klarade oss ganska bra ändå ;D på rasterna så tog vi lite kort ;P som kmr sen :)

Men iaf så dagen i dag då:

NO-
Vi gjorde något expriment, alla misslyckades, men vi ( jag och Emilia) klarade det nästan, det var bara det att jag inte höll för tummen för prov röret innan jag lyfte det, lyftet det inte helt men lite på sidan -.- haha vet att typ ingen fattar vad jag pratr om men orkar inte förklara -.-

Musik- Lyssnade på redovisningar, som tur var tog det ganska lång tid så jag och Jonte hann inte redovisa :D Men vi ska göra det nästa vecka iaf -.-

SO- Gjorde frågor om Islam med Minna och sen ett korsord om Islam, Kristendomen och Judendomen... Har prov på dom tre religonerna nästa torsdag tror jag det är:/ så får väll snart ta och börja plugga till det:(

Svenska- Jobbade med skrivregler, som vi också ska ha prov på snart... -.-

Studietid- Alla tjejer utom jag, Minna och Meja gick till kören för dom är med i 8: ornas och 9:ornas kör  för att stöta upp dom. Så vi andra tre fick ha ST istället. Jag redovisade min prao och sen satt jag och läste och pratde med folk xD

Japp det var min dag :D Och btw så är det inte långt kvar till jullovet och julafton ;D
Aaa men ska nog ta och lägga in några bilder och sen  typ aa plugga elr nått ;D







Emilia <3

Jag...



Kommentarer
Postat av: bella ♥

saknar er <3



söta :)<3

2010-12-03 @ 17:26:08
URL: http://blahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0