Hej :)

Har inte kunnat blogga på några dagar för internet försvann när det åskade :/ Men min faster har vart här:) i fredags tror jag det var så åkte vi till linköping och då köpte jag två tröjor och en kjol från gina tricot :D
Sen har jag väll bada , och vart uppe i stallet hela helgen (:
Idag så red jag och emma lektion och vi hoppade tre kompination , gick ganska bra :) Fox är inte direkt nån hopp häst men det går iallafall framåt :)

Men på söndag åker jag till Falkenberg ,kommer inte blogg nått då men kommer hem på fredag trorja ;)
Åker nog förbi bredaryd och släpper av emma som ska sommarjobba (hos min faster på wärdshuset) i 2 veckor! :D
Men i falkenberg ska jag nog inte göra så mkt vara på stranden, bada och kanske åka till ullared :)

orkar inte skriva mer... Godnatt :)





// Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0