Fredag :D

Hejhej! Idag är det fredag :D Igår hann jag inte skriva nåt men vi hade friluftsdag och var i idrottsparken och gjorte massa grejer som att springa 60m , springa 2,5 km, hoppa höjd- och längd hopp, kasta kula och kasta liten boll. Gick inte så bra för mig -.- men EF vann pokalen igen :D och sen fick vi sluta tidigare.

Men idag så hade vi engelska, svenska ,ST och sen åkte vi i kören till Vädersta för att uppträda :D gick jätte bra och sen så fick vi sluta tidigt igen :D
Idag var det crazy hairday oxå;P jag var inte med men det var ganska många som var det(: och några hade väldigt snygga frisyrer xp


Men i torsdags så var jag hos tandläkaren på morgonen och jag kommer nog få tandställning nästa vecka :S


Hjärtan :D

Kram// Matilda (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0