Hejhej♥

Tja! Skolan idag var som vanligt. Började med bild och jobbade med bilderna till sagorna :P
Sen NO och jag och emma redovisade vårt NO arbete (äntligen ;)), och det gick jätte bra :D
Efter lunch rasten hade vi SO, utevistels och sist PEST och på PESTEN fick vi reda på att nästa måndag så ska vi uppträda för 6:orna och kanske 7:orna :S

Sen när jag kom hem så vilade jag mig lite och sen åkte vi upp till stallet. Vi red barbacka upp till herrgården där vi löshoppade med hästarna :D Fox var jätte snäll och hoppade lungt och försiktigt medans Lipton höll på att gå igenom grinden men sen märkte han att det inte gick xp Sen tog dom, som har sina hästar där, ut några av sina hästar och hoppade lite med dom också(: Den sötaste var deras lilla shettis som knappt är en meter hög:D Det såg ut som han skulle fastna med magen när han hoppade över xp
Men det var väll lite av min dag så hejdå! (:

Kram//Matilda


En bild som jag tog idag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0