Helg igen :D

Tja tja! Idag är det fredag :D Och emma ( min syster) fyller 15 år idag! Får väll säga grattis till henne!

Men skolan idag var väll okej... Först hade vi engelska. Skulle haft ett stort glosprov men det blev inte så-.- ska antagligen ha det nästa vecka... Sen svenska och ST jobbade med min saga typ hela tiden. Efter det hade vi utevistelse och då satt jag och amanda och kollade på när killarna körde vollyboll medans rozina typ fick stå i köket och diska , STACKARE :(.

Men efter maten hade vi matte och sist NO. Och det blev så att jag och emma inte redovisade idag heller för att jag kan typ inte prata sådär mkt som man gör när man redovisa -.- Men på måndag hoppas jag att vi ska redovisa...
Sen åkte jag hem, sen till stallet och nu sitter jag här och ska snart äta, västerbottenpaj ((: så hejdå!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0