Hissar och Dissar




Musik
Älska musik ! , den finns överallt , mobilen, datorn, radion, rösten och ja överallt!
Det finns alltid musik för det humöret man är på, ja för alla humör utom när man har huvudvärk. xp
Men iallafall så skulle jag inte kunna tänka mig leva utan musik <3

Gamla bra minnen
Att se platser man vart på när man var mindre, kolla på kort , prata om , ja de är underbart !
tycker inte ni ?

Bra väder
När solen kommer fram, och det är sådär härligt varmt finns det inget bättre än att bada, eller sola med bästa musiken på !





Kompisar som sviker
När en kompis man litade på ljuger, sprider rykten om en eller något sånt!
Jag hatar sånt ... :/

Redovisa inför klassen
När man redovisar inför klassen när man inte är väl förbered.
Jag behöver veckor för att förbereda mig !

för dyra kläder
När man hittar något as snyggt och sen när man kollar prislappen är det mer än vad man hade med sig.
eller om föräldrarna säger att den är för dyr x(



Kram // Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0