Måndag

Tja!♥ Förlåt för att jag inte har skrivit tidigare idag men jag har inte hunnit... Jag håller på att göra en ny header, tror den blir klar tills i morgon så då får ni se den ;P Den kanske inte blir så bra men men...
Dagen idag var:

Bild: Var ute och målade av saker

Basgrupp: Fick reda på att vi ska få en ny lärare till hösten.

Spanska: Typ skrev lite om hur vi såg ut och så. Och efter det så var det några som provade jennys högklackade skor ;P (haha oskar är väldigt bra på att gå i klackar ;o )

Rast

NO: Jag och emma fick inte redovisa idag heller -.- istället skulle vi gå ut och fånga spindlar...-.-

Lunch rast: ;P

SO: Jag och bella jobbade med ''våran gud'' och blev klara.

Utevistels

Musik pest
: Tränade på lite låtarna.

Och sen när jag kom hem åkte jag till stallet och red till skogen. Där hoppade vi över några hinder och min häst är nog inte så normal -.-

En bild på min ''normala häst'' ♥

God natt// Matilda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0