Tandställning... :S

Tja! Idag är det torsdag och som vanligt på torsdagar så börjar vi skolan med SO. Jag och bella redovisade vårt SO arbete det handlade om en hinduisk ( tror det var det ;P ) gud som heter Durga och det gick jätte bra :D
Sen efter SO:n så åkte jag till tandläkaren, och fick tandställnig ;S Det gör ganska ont... Men men...
Sen åkte jag tillbaka till skolan och då hade vi först  lunch rast, och sen idrott. Jag var inte med på idrotten så jag och rozina satt och tittade på medans dom andra spelade brännboll :P Jag satt och tog kort på amanda, med hennes mobil om ni vill se några av dom bilderna som jag tog så finns dom på:
http://amandaablomqvist.blogg.se/ haha jag äger som fotograf ;P ( jag tog dom som är tagna ute) Men sen finns det en bild på mig också ;S ( inte så bra ;o )
Men efter idrotten så hade vi svenska, några började med sagorna, och min kmr nog inte bli så bra -.-

Men nu ska jag gå och duscha så hejdå!

Kram// Matilda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0