Uppträde :D

Hej!♥ Idag började man skoldagen med att gå till Lindblad skolan och uppträda för hela lindblad och bjälbotull! Haha gick jätte bra ;D (För mig som inte sjöng solo vill säga ;P) Men det gick väll bra för dom andra också... så bra så att vi fick sjunga amandas och rozinas låt en gång till! ((: Men sen när vi kom tillbaka till skolan så var vi bara med i slutet av svenskan, sen blev det matte, gick upp till datasalen. Sen var det lunch... och efter det musik och sist träslöjd( tråkit som vanligt med träslöjd ;( .) Men nu ska jag äta och sen ska jag ut och springa :D Men slänger in ett collage som jag gjort med gamla minnen :D ( och några nya)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0