:'(

Tja! Orkade inte blogga igår men hände typ inget -.- Hade NO, musik, SO, svenska och studietid ;)

Men idag hade vi:

Engelska först- Gjorde först en hörövning och sen två diagnoser ;)

Sen hade vi basgrupp-...

Hemkunskap- Vi gjorde köttfärsås och spaghetti xD Var med johan så det gick ju jätte bra (Y)

Idrott- Typ hade en ''staffet'' i början och sen gjorde vi grejer i ringar o sånt -.-

Sist hade vi bild-
Jobbade typ med övergång i toner eller nått sånt, gick skit dåligt för mig xD

Men kommer några bilder efterssom jag inte orkar skriva mer xD


Halsbandet som jag gjorde när jag praoade på guldsmedslinjen, jag gjorde bara häst skon :D


Tripp, trapp, trull xD
Emilia, Bella och jah xD



Minna och jag xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0