Fredag :D

Hej! :) Fredag idag :P Skolan var chill ;D

Först hade vi engelska- ska typ ha prov snart -.-
Basgrupp- Fick typ sluta lite tidigare ;P
Hemkunskap- Lagade fisk, sås och potatis -.-
Idrott- Först körde vi killerboll, sen ''par fotboll'' , det är att man ska vara 2 st och sen spela som vanlig fotboll typ, jag och minna var då ;P jag tyckte att det gick jätte bra (Y) råkade bara sparka bollen på två stycken :P (som var i samma lag som mig (Y))
Och sist hade vi bild -
Fick stå modell, i tio minuter -.-

Men iaf så hade jag tänkt att börja med ''dagens citat'' :D Typ så att jag lägger en citat, ordspråk mm. när jag känner för det ;D Så får vi se hur det går ;)

//Matilda♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0