Lördag!

Vet att det var ett tag sen jag skrev ,typ 4 dagar, men har inte hunnit eftersom vi har haft 3 prov i veckan , två i fredags och ett i torsdags, så har behövt plugga till det :)

Men kan skriva lite om gårdagen iaf.

På morgonen hade vi engelska, katja var sjuk, men vi gjorde iaf engelska provet :( gick nog inte sådär jätte bra för mig, kom typ inte ihåg något instrument på engelska... -.-

Eftersom vi hade prov
så fick vi lite längre rast, slutade lektionen när vi hade gjort klart proven :)
Så efter rasten så hade vi basgrupp, bytte platser så nu sitter vi tre och tre :) sitter med Emilia S och Hugo (: Haha två smarta (Y) elr en iaf xD
Men sen pratade vi lite om att vi ska åka skidor i februari tror jag det var :/ var typ 4 årsen jag åkte skidor sist (!) men det kommer nog att gå bra :D

Sen hade vi prov i hemkunskap, morotsmuffins, tyckte inte mina blev så goda men alla andra , som smakade, tyckte det xD

På idrotten så körde vi vollyboll xD Körde , som tur var, tjejer mot tjejer så det gick väll så där, vi typ skrattade mer än vi spelade xD

Men efter en timmes rast ungefär så hade vi bild och då målade vi stilleben, som vi redan hade gjort men det gick lika dåligt som första gången -.-

Det var väll typ min fredag xD så aaa :D


Haha typ inte rätt årstid men en bild iaf ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0