Sha ;D

Har vart och badat i dag :D Var först hos tandläkaren så jag kom innan dom andra, så jag fick sitta där och vänta ;(
Sen simmade vi typ 6 längder ''vanligt sim'' och 2 längder rygg sim xD Gick faktiskt ganska bra för mig :P Men sen skulle vi ner och hämta den där dockan -.- Klarade det faktisk :D Fast det var på tredje försöket men aja ;)

Sen åkte vi tillbaks till skolan där Bella var för att hon inte kunde följa med, haha vi hämtade henne från AB där hon var xD :( Sen efter 2 timmars rast eller nått så hade vi studietid, satt och läste och gjorde en matteläxa som vi fick :)

Imorrn så har vi chill-dag :D Fast hela den här veckan har vart ganska chill ;)

I måndags hade vi sovmorron :D

I tisdags slutade vi sista lektionen lite tidigare :D ( + att vi inte hade våran engelska lärare i engelskan så vi jobbade bara med planeringen som jag nästan var klar med :D )

I onsdags
hade vi ingen spanska ( vår lärare var sjuk) så vi satt och läste i 30 min. och sen fick vi sluta

Och idag så var vi och badade ;D

//Matilda



Gammal bild xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0