Skola idag...

Hade tänkt skriva ett ganska långt inlägg nu så vi får väll se hur det går xD

Men iaf imorse så vaknade jag (innan mobilen ringde ;o) så då gick jag upp sen vid kvart i 8 så kom bussen. Sen gick man och lämnade väskan och jackan och tog fram svenska mappen och gick ner på lektion ;)

Vi gick till datatsalen för att leta reda på fakta om olika ämnen. Jag, Bella och Meja tog musik som vårat ämne ;D

Sen efter det hade vi PEST och då sjöng vi typ igenom alla låtar som vi ska ha till våran julkonsert. Sen hade vi typ 25 minuters rast elr nått så jag och Bella gick runt lite xD

Efter rasten så hade vi matte, jobbade i grupp igen :D Jag, Emma, Emil och Johan. Vi skulle typ gör en undersökning elr nått, som tur är har vi Emma i vår grupp :D

Sen hade vi lunch rast, Bella och jag gick hem till Bella och typ åt xD Och så pratade vi om hur mycket IQ vi hade xD 

Sen efter lunch så hade vi NO, typ jobbade med Zeb och Emil xD Fast dom jobbade inte... xD

Sist så hade vi Spanska typ jobbade med menyer (stavning?) Och sen slutade vi :D

Åkte hem och åkte upp till stallet :D Det var typ min dag :D

//Matilda (:




Hade typ ingen annan bil xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0