Tiisadaah

Heej, har tråkit ! :( har suttit och redigerat bilder så kmr nog några bilder sen ;D

Kan berätta lite om skolan då :(

Träslöjd-
Går inget bra för mig :( kommer typ ingen stansa med min skål -.-

Engelska- ähm.. vi typ jobbade med en ny planering..

Svenska- Redovisade min bok -.- gick uruselt (!) hoppade typ över allt och sa nästan inget -.-

Studietid- Satt och läste i min engelska bok , Notting Hill, hela lektionen ;P

Matte- Gjorde ett '' oförberett'' prov men ahn inte med dom två sista eftersom vi pratade om annat en halvtimme :/

Var min dag :D typ.. men nu kmr några bilder xD






oredigerad




redigerade





Orkar inte lägga in fler bilder nu xD får bli nån annan dag ;D


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0