-.-

Nu får designen se ut så här-.- orkar inte fixa den nu får se om jag kanske fixar den nån gång under höst lovet -.-

Skolan idag va väll bra :P bara chill lektioner typ, utom engelska då xP
Men sen hade vi basgrupp, hemkunskap, idrott och bild ;)

Nästa gång
vi har bild så tror jag att jag ska stå modell XD haha vill inte stå modell ;( Vi håller på att typ måla av varandra så vi turas om att stå modell ;)

Idrotten
va väll ganska rolig ;P Körde typ bandy... :D Haha ganska roligt med bandy faktiskt :P

När jag kom hem så red jag lektion, markarbete, gick jätte bra :D

Men somsagt var så har vi HÖSTLOV nu, haha :P en vecka -.- kunde vart liiiite längre kanske ;D

Känner mig jätte duktig nu när jag har skrivit såååå mycket :D jätte stolt (Y)

Bilden idag;D :



BÄSTA klassen ever ;D

//Matilda♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0