Bilder :)

Hej Hej! Idag var jag i skolan :) Va ganska slapp dag i dag så det gick bra (Y)

Först hade vi engelska, var bara att skriva några saker, klippa ut lite och sen vänta på lim typ halva lektionen
-.-

Sen hade vi basgrupp och hemkunskap, på hemkunskapen gjorde vi smothis :) och typ pratade om tallriksmodellen -.-

Efter det så var det idrott ;P Vi orienterade men jag, emma och agnes var sjuka så vi fick gå i stället så vi gick och tog kort och emma älskade min kammera så hon fortsatte att ta kort på rasten också^^

Sist hade vi bild, men det blev ST istället så alla typ satt och målade :)

Men här kommer lite bilder :D


Emma (
www.vibration.blogg.se) och Agnes ( www.agges.blogg.se)


Agnes och Emmas hand :D


Jag och Agnes ( Bella på trappan ;P )


Emma och Agnes :)



Madde som dansar :P

Orkar inte ladda upp mer bilder nu så hejdå ! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0