:)

Heej :) Har inte så mkt att skriva men ville ändå skriva nått, så ja...

Imorrn är det skola igen :( Vi har typ språk, pest, svenska, NO och sen var det nått mer tror jah, men vet inte ;s
Men nu lyssnar jag på musik iallafall :) lyssnar på lady gaga ;D

Har inte ridit idag så hästarna fick vila men var uppe och tog in och fodrade för en stund sen:) .
Jag har också städat mitt rum, har lite grejer kvar att plocka undan men det gör jag imorrn eller nästa helg ;)

Men nu ska jag nog titta på några fler bloggar och sen läsa, har börjat i en ny bok som heter Deluxe vet inte vad den handlar om men får väll se om jag tycker den är bra :D




Godnatt//Matilda♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0