.....

Ska gå ner och titta på idol nu :) men ville bara skriv lite innan ;)

Var hos tandläkaren idag, gjorde bara nån upphöjning, orkar inte förklara -.-
Men missade SO:on men jag hoppas att det inte gjorde något :) Vi ska redovis imorrn -.- hoppas vi får träna innan ( tror vi får det ;P )

Ska ha ridlektion i morrn också :D vi ska rida gymkhana, ( stavning) det är när man typ gör saker från häst ryggen, typ tar upp skare från tunnor elr nått sånt i skritt, trav elr galopp :P och vi ska rida barbacka, så vi får väll se hur många gånger jag rammlar av ;P haha nää men brukar rida barbacka ganska ofta och då ramlar jag inte av (så ofta ifa ;)) så det går nog bra

På fredag är det skoljoggen-.- orkar inte springa så jag ska gå ;)

 Men orkar int skriva mer nu så hejdå :)
//Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0