Hej :)

Har inte hunnit blogg nått... men nu ska jag skriva iaf :)

I går så slutade vi tidigt för att vi hade skoljoggen, fast jag gick ist :) Jag gick med bella och millan och sen gick vi med martin på dit vägen :) va typ hemma vid två, orkade inte rida så vi åkte bara upp till stallet, mockade och hälsade på hästarna.

I torsdags så red jag lektion :) gymkhana (som jag skrev om förut ;)) jag, emma och johanna hade en tävling om vem som kunde ta sig runt en banan snabbast :P haha jag vann (Y) men det vara bara för att dom andras hästar började krångla lite. Fast när jag skulle ta äpplen från en hink och lägga dom i en annan så åt Fox upp ett äpple -.- så vi fick en straff runda, men vann endå med nästan en minut :D och förresten så ramlade ingen av ;P


Har redigerad några bilder som jag hade tänkt att visa :)





Blev visst bara dom svart vita, men lägger säkert ut dom med färg nån annan dag :)

//Matilda♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0