hemma...

Tja!♥

I dag var jag hemma från skolan-.- Tittade på film ,Twilight :D, och hade tänkt se några andra filmer också men orkade inte ta fram dom så det blev inte så :( 

 Tror jag kanske kommer till skolan imorgon men jag vet inte ...

Igår så letade jag iaf fram hostmedicin så då blev det lite bättre med det, men i stället så fick jag ont i ena örat(!) och blev mer förkyld -.- Men blev lite bättre när jag tog en ipren och duschade :)

Skulle igentlige haft ridlektion i dag men jag fick vara hemma istället-.- Och imorgon kanske vi ska köra halm så då får vi se hur det går med det -.-
Men jag får väll hoppas på att det blir bättre :)

Men skriver mer i morgon ( om jag hinner) men hejdå så länge :)


// Matilda♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0