Sjuk :(


Heej!♥

Sitter är och håller på att hosta ihjäl mig -.- börjar bli förkyld också plus att jag har ont i huvudet... får se om jag kommer till skolan i morgon...

Har inte hunnit blogga dom senaste dagarna och kommer nog inte blogga så mkt i veckorna men ska försöka att göra de på helger :)

Men i allafall så hade vi kort dag i dag :D Först hade vi idrott men kunde inte va med eftersom jag är sjuk( vi sprang uppe på väder), så istället fick jag, emma, meja, agnes och rozina gå ett varv :) men det gick också bra:)

Sen hade vi SO, språk och sist matte:)

I måndags så hade vi håltimme :D
Så jag,emma, meja, agnes och amanda gick hem till emma och åt makaroner :D
Vi skulle igentligen pluggat men det blev inte så mkt med det ;)

Jao, imorrn om jag går till skolan så blir det typ musik, SO , NO, studie tid och lite sånt ;/

Så får vi se om jag hinner  att blogga imorrn:)
men hejdå så länge, och hoppas att ingen av er är sjuka♥♥ :)


                                                                                                                                                    

                                                                                                                                             

// Matilda♥


Kommentarer
Postat av: bella ♥

jodu, jag kommer nog bli sjuk :/, alla tjejer i klassen är sjuka, och mamma också :/, ganska stor risk :/

2010-09-01 @ 21:38:04
URL: http://blahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0