skogsjön...

Heej! Orkar inte skriva så mkt...
Men nu sitter jag och tränar på spanska :/ har 12 glosor tills imorrn, dom är inte så svåra men ändå ;)

Idag var vi i skogsjön... va ganska tråkit, men det roligaste va typ när jag, emma och amanda fick låna jespers(lärare) systemkammra :D vi tog några kort som han har lovat att vi ska få :D Men jag vill också ha en system kammer :(

När jag kom hem så cyklade jag upp till stallet oc tog in och borstade och rykte manen på fox :)

Men nu ska jag nog gå ner och äta snart så hejdå!


// Matilda:)

Haha typ älskar bilden ;P

Kommentarer
Postat av: bella ♥

jag också, förutom att fula jag sitter i bakgrunden ^^

2010-09-08 @ 18:11:57
URL: http://blahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0