Baaaad!

Idag var vi och badad... Gick väll bra, bättre än jag hade väntat mig.. Klarade att simma OCH hämta dockan :o Super glad över att jag lyckades dyka ner till dockan utan att drunkna själv xD

Sen när vi kom tillbaka till skolan så hade vi bara matte och så slutade vi en halvtimme tidigare, gillar inte att sluta tidigare, man måste vänta så länge på att bussen ska komma :(

Sitter och pluggar lite spanska nu, hade glosor tills imorrn som jag hade glömt bort ;P Så nu har jag pluggat in dom och kan dom ganska bra ;D

O imorrn äre kortdag, tror nog att jag kanske bloggar mer då, typ lägger in dagens citat och hiss och diss och lite sånt ;)

Men ska ta och se om jag kommer ihåg spasnka orden nu :P Bye (L'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0