Okej då ;)

Hade inte tänkt att blogga idag, har inget blogghumör, men kan kanske ändå tvinga mig att skriva lite ;)

Igår åkte jag till millan och sov över där, vi var typ barnvakt och kollade på film :P roligt :D

Nu sitter jag här och funderar på vad jag ska skriva mer... Kanske ett citat elr nått? :P Nee vet faktiskt inte en bild?


Okej en bild blev det visst inte -.-' Det går inte att ladda upp nån -.-' Men ao får väll se om jag kan hitta nått citat? :P

Okej har kollat lite på citat, och hittade ett som jag bara var tvungen att ta (och jag hoppas att varken bella elr millan inte ser det här xD)

Latinskt:

Quantum materiae materietur marmota monax si marmota monax materiam possit materiari?

 -- "Hur mycket trä skulle ett murmeldjur hugga om ett murmeldjur skulle hugga trä?"

(På engelska: "How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck would chuck wood?")

Om ni har tråkigt, prova att säga "How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck would chuck wood?" Så snabbt ni kan, gjorde det på engelskan, var nästan omöjligt xD

Hitta ett till:

Maior e longinquo reverentia
-- "På avstånd är allt vackert" (Cornelius Tacitus annaler 1,47)


Så, nu ska jag göra nått annat :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0