Har bestämt vad jag ska göra med bloggen nu, hade tänkt ha den som "fotoblogg" så jag kommer lägga ut fler bilder och inte skriva så mycket :) Om jag har lust så kommer jag nog skriva, men tror inte det blir så mycket av det.

Så nu har jag fixat iordning bloggen lite, men dom närmaste dagarna kommer det nog bli väldigt låg uppdatering eftersom det är Skänninge marken imorgon (och på torsdag, men då går inte jag...), på torsdag åker jag till Göteborg, på fredag åker jag till England och så kommer jag hem på fredag :D Men kan försöka göra några inlägg i dag och imorgon :)



England när jag var där för några årsen ♥


Kommentarer
Postat av: matilda

sv: taackar!

din blogg är med fin! :)

2011-08-02 @ 18:59:17
URL: http://blondiiintilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0