Allt har sitt pris...

Vet inte vrf jag tog "allt har sitt pris..." som rubrik, tog nått bara xD

Millan har kommit hit också :D Bella och Millan sitter och kolllar på ¨kommisarie späck" medans jag sitter i jämter och bloggar ;)

Jag och Bella såg på den igår, så orkar inte se på den idag också xD

Förut satt jag och lyssnade på Avril Lavigne låtar (y'  Och sen lyssnde jag på några Beyonce låtar ;)

Vet inte vad jag ska skriva om xD Får väll skriva lite och se om jag kommer på nått bra att skriva om :P


I fredags bytte vi platser i skolan, som  vi kommer göra varannan vecka. Jag fick sitta i mitten, vi sitter tre och tre, och jämter mig sitter Sebbe och Meja :D Sitter längst fram igen -.-' vill inte sitta längst fram :o Nästa gång vill jag sitta längst bak -.-'

Sen hade vi hemkunskaps prov också, fick bara ett G :o haha, vi hade bara "inte godkänt", "G-", "G" och "G+" så fick väll ändå ganska bra :D

Sen hade vi idrott och boxades... har träningsverk.. :( Det var ganska jobbigt, men var jätte roligt ;D

På bilden så har vi börjat måla med rutnät, jag ska måla av en sköldpadda och en kräfta från en serie ruta xD kommer gå sååå sjukt bra asså! :o

Mhm, orkar inte skriva mer nu, blev lit om ifredags inte allt men liite iaf ;) så hejdå ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0