Dans (y'

Skolan idag var ganska rolig :D Orkar nog inte skriva så långt som jag gjorde igår, men ska skriva lite iaf ;)

Musik- Satt och kollade på en film, medans några gjorde trum prov...

Basgrupp-
Byter platser varannan vecka :( Jag vill att vi ska byta varje vecka :(

Hemkunskap- Typ alla utom fyra gjorde prov. Man ska göra omelett och stuvning... Jag var en av dom fyra som inte gjorde det den här veckan, ska göra det nästa vecka :p

Idrott- Vi dansade och det var faktiskt grymt roligt :o Först tränade vi lite på våra danser, sen gjorde vi ett genrepp, när bara våran lärare kollade, men dom andra satt vid dörren och kollade ändå ;o Sen när vi skulle köra så satt alla och kollade på, samtidigt som vi blev filmade xD Sen när alla hade kört så fick, några av tjejerna, med HELA klassen på att dansa med låten "Electro House", det va sjukt roligt xD

Bild- Vi skulle måla i nått rutnätt... Gick ganska bra för mig även om den andra bilden kommer bli helt fail :o

Sen stannaade jag hemma från stallet... Men har fått mina jeans shorts från H&M :D Älskar dom ;D Oså åkte emma till nån kompis så jag och mamma ska antagligen äta pizza sen ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0