;)

Orkar inte skriva så mycket, men kan skriva lite iaf (a'

Skolan började med idrott..
Vi spelade bandy, tjejer mot tjejer och killar mot killar, det är faktiskt roligt att spela bandy :D och fotboll och basket och handboll och vollyboll och massa sånt ;D bara man spelar tjejer mot tjejer så äre kul ;)

Sen hade vi so.. och efter det spanska... hade läxförhör på spanskan, gick sjukt dåligt :o kunde knappt nånting...

Sist hade vi matte, körde multi testet, gick nog inte så bra för nån xD alla satt typ och pratade, men som tur var så han jag klart (y'

Sen när jag kom hem så gjorde jag omelett och stuvning som vi ska ha prov på, på fredag -.-' och sen efter det så bakade jag lite ;) Sen åkte jag upp till stallet och fixade iordning lite och nu sitter jag här :p


ska nog gå och göra nått annat nu, sååå hejdå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0