Ingen skola...

Hade tänkt att jag skulle lägga upp ett "Dagens Citat" nu, men orkade inte leta efter nått -.-' Skriver lite ist :D

Blev ingen skola idag heller -.-'
Men kommer gå ditt imorrn ;( och hoppas att jag orkar hela dagen ;) Det är kort dag så tror nog att jag orkar :)

Men om jag orkar så ska jag nog gå ut en liten sväng sen, har typ suttit inne i fem dagar elr nått -.-' Börjar bli trött på det :(

Så klart så glömde jag både engelska och So mapparna i skolan så kan inte träna på det -.-' I engelskan ska vi typ kunna såna här former, typ do, did, done och dom är typ dom enda jag kan xD Men kan typ break, broke, broken också xD  Dom enda jag kan x)
Men får komma ihåg att ta med mig dom imorrn :P

I So:n var det nått om ett papper som vi ska kunna -.-' Det var nått som hade med "lag och rätt" att göra ;) kommer gå sååå sjukt bra för mig :P


Jag vill ut xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0