(L) LÅNGT INLÄGG!! :o

Skoola idag ;p haha börjar faktiskt bli frisk...

Men började dagen med studietid...
Skulle egentligen haft NO men dom andra fick typ inte ha NO då elr nått sånt... Synd för jag gillar verkligen NO... :( Men iaf hade vi Studietid med C elr D vet inte vilken av dom x) Men jag och Millan tränade på SO och engelska läxa. Fick sitta i mediateket, för att det satt några 8 i mellan rummet ;o Hahah jätte intressant att veta, elr hur? xD Men känner för att skriva mycket i dag :D

Sen hade vi engelska, hade läxförhör... Gick nog ganska bra för mig.. haha Bella måste nog få liiite mer själv förtroende...

Bella:
Jag vill göra om mitt förhör, känns som det gick jätte dåligt.. Fick hjärnsläpp...
Läraren: Okej, jag kan kolla hur många fel du hade och så kan du få göra om det på tisdag.
Läraren: kollar igenom förhöret
Läraren: Det gick ju jätte bra, varför vill du göra om?
Bella: För att det kändes som det gick dåligt...

Aa, jag sa ju att jag var på skriv humör xD kommer typ skriva allt jätte nogrant! xD

SO/Svenska, Först gick vi till mediateket för att skriva miljöbeskrivningar. Alla andra hade börjat med det i måndags så både jag och Millan var lite efter.... ;P Men jag han klaart med att skrivakänner mig stolt :D För jag skrev faktiskt ganska långt :o
Men sen hade vi rast och efter det... kommer jag inte ihåg vad vi gjorde :o

Men så hade vi iaf lunch så då gick vi och åt, var nån soppa... Och sen gjorde jag, Millan och Bella en fantastisk sak :o Vi satte oss vid bildsalen ist för att gå ner och sätta oss vid elementen! Det hände ett mirakel! xD

Sen hade vi iaf SO
och gick igenom lite med lag och rätt... Det ledde till ett helt annat ämne, och inte så helt annat, hade med skolan att göra ^^ lärare.. -.-' som några också ägnade hela ST åt xD sååå...aaa  xD


Sen väntade jag på bussen, det har ju kommit ny snö, så det är många som älskar att kasta snöbollar på andra folk -.-' Som tur var blev inte jag träffad nån gång xD
Sen när jag kommit hem så åkte vi upp till stallet.

Det var snöigt och kallt :(  Kelade lite med min galna lilla katt <33 x) Och fixade lite med kaninerna och tog in och kramade och pussade lite på min häst <33

Sen åkte jag hem och nu sitter jag här och skriver det längsta inlägg den här bloggen någinsin kommer att få xD

Herre gud :o jag kan verkligen skriva bara jag vill :o wow va duktig jag är (y' xD

Hahha tror nog inte att så många kommer orka att läsa det här men ville verkligen bara skriva liiite xD

Slänger bara in en bild också ;D


Så, en fin liten bild :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0