tjaooo! :D

Är fortfarande hos Bella :D hon sitter och kollar på bilder och lyssnar på musik och jag sittter och bloggar och lyssnar på musik ;) Vi är sjukt social :o xD sitter och sjunger typ xp  Elr aa Bella sjunger, jag kan inte sjunga och skriva samtidigt xD

På tisdag ska jag till Stockholm :D åker hem på onsdag så det blir bara en dag :p och sen på torsdag så ska jag klippa mig och sen måste jag typ till stallet och rida och så kommer hovslagaren .. så kanske inte blir att gå ist.. :/

Aa nu vet ni lite vad jag ska göra på lovet, nån dag skulle jag vara med Bella och Millan också :D

Men orkar inte skriva mer nu :P




Blek... :( Vill ha sommaaaar ! :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0