Aaa... (a'

Fredag! :D En vecka i skolan, bara typ.. bara 16 kvar elr nått till sommarlovet xD

Hade musik prov idag... Gick faktiskt bättre än vad jag trodde ;)
Sen hade vi basgrupp och hemkunskap också :P
O sen efter lunchen hade vi idrott och bild :D

Orkar typ inte skriva mer om dagen -.-'

Elr jo på bilden skulle vi gå ut och ta kort och våran lärare sa att bilden som jag tog var poetisk elr nått sånt :D ,lyssna inte så noga xD haha skit stolt över det (y' x)

Men har fixat headers men vet inte vilken jag ska ta.. :/

Antingen den här:


Elr den:


Har gjort två till:



Vet inte vilken jag ska ha.. :/ lite hjälp? (a'

Kommentera gärna vilken ni tkr är finast :D (a'


Kommentarer
Postat av: <3

den första :D

2011-01-14 @ 22:11:58
Postat av: bella

1a eller 2a :)

2011-01-14 @ 22:20:57
URL: http://blahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0