Aaha..

Jao, skola idag -.-' fick reda på NO- provet, jag fick 34, + 14 och det högsta var 36, + 17 :D Jätte nöjd över det :D Och sen i fredags fick vi reda på musik provet och jag fick 49 av 50 :D bara ett fel som jag skrev fel artist på :( Gaha tänk om jag hade skrivit rätt så skulle jag fått 50/50 x(

Men ska ha ett till musik prov på fredag, ett trumprov... kommer gå sämst -.-

Ah sen på svenskan skulle vi beskriva en person, sen hade vi pest och då tränade vi på några låtar, oså hade vi matte, NO och spanska också :P På spanska så hade vi en "diagnos" om hur mycket vi kunde på spanska, svarade typ bara på hälften av alla frågor -.-' men typ ingen kunde nått om det så.. xD

Orkar inte skriva mer nu å Hejdå :P


...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0