H&M :D

Hej hej :) Har beställt lite kläder från H&M idag:D


Jeansshorts


Treggins

Cardigan

Linne

Topp

Sen hittade jag massa andra saker också , som den här klänningen:



Men så blev det så att jag inte köpte den ... :(

Haha har märkt att allting utom den svarta toppen är blåa xD sen kollade jag på en väska också men köpte den inte heller, men gissa vilken färg den hade... juste BLÅ! hehe tror jag har börjat gilla blå !? xD

Men usch bara en dag kvar på lovet... måste typ , eh , vet inte -.- sova elr nått i morrn så jag klarar att gå upp varje morgon -.- xD

Men aa hejdå! :D

BTW vet att det blir lite fail när det är vit bakgrund på bilderna och svart bakgrund på bloggen -.-

Kommentarer
Postat av: bella

soooo Matilda style ^^<3

2011-01-15 @ 17:11:45
URL: http://blahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0