Tsss..

Vet inte vrf jag skrev ''Tsss...'' som rubrik xD kom inte på nått annat typ xD

Sitter och lyssnar på musik nu :D Akon-Freedom♥
Men tränar på provet också -.- som vi har imorrn, första lektionen -.- Uschhh! :o

Skolan idag:

NO- Vi gjorde ''egna'' periodsystem :) Vi ska typ kunna 10 olika grundämnen elr va de nu va x)

Engelska- Vi hade något om ''roliga'' skämt på britiska -.- dom va inte speciellt roliga xD

SO- äh vi satt i grupper och gjorde något om sympati. :P

Svenska-
Vi arbetade i studieboken och hade tystläsning :)

Studuetid-
Läste först och sen satt jag med Bella och Madde :D

Aaa va min dag :D Och imorrn äre FREDAG! :D

Btw ska reigera bilder sen så kanske lägger in några sen ;)

Kommentarer
Postat av: ...

tss, är mitt ord...

2011-01-15 @ 17:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0