Torsdag ♥

Tja Tja ♥ Har precis duschat nu, har sjukt ont i hälen.. Vet inte hur jag fick det men tror jag trampade på något... Hoppas det blir bättre tills imorrn, då vi ska spela fotboll på idrotten ;)

Idag så byte E och F lektioner, gjorde det förra gången, för att F skulle ha prov först. Så jag hade studietid, satt och läste och skrev lite engelska...

Sen har vi haft engelska också, vi gjorde läxan och jobbade i boken osv. Men måste börja jobba hemma med det också, vet inte hur jag ska hinna anars :s Har typ som ett "schema" med vad vi ska jobba och såå...

Efter det hade vi Svenska tror jag.. Då skrev vi på våra berättelser, vet inte hur jag ska få rum med allt på BARA 5 SIDOR!! Det är galet, dom kunde iaf tagit minst 6 elr 7 sidor som max! Dumma lärare som inte orkar rätta så mycket -.-' Nae skoja bara x)

Sen hade vi lite So också, som vi jobbade med våra grupper. Fattar typ inget om nånting! Tur att jag har Agnes och Emilia i min grupp (a'

Och sen hade vi nån samlevnads grej ist för svenska. ( När vi hade svenska förut så skulle vi egentiligen haft SO hela tiden, dom ändrar runt lite på vårt schema ibland.) Men vi satt iaf och pratade...

Sist hade vi studietid, igen, men hel klass den här gången... Satt mest och pratade (a', elr ja dom pratade med mig xD

Så.. det var min dag lite snabbt :)

Hoppas ni har haft en bra dag :)



Slänger in en gammal bild från England ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0